Ads

I Get Signature From Jo Yeo Woon

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia


Sebenarnya dah lama aku nak kongsi cerita ni tapi tak sempat nak update blog biasa la kalau dah cuti sekolah mestilah sibuk. Okey sekarang ni baru aku boleh cerita, nak mula dari mana erk ? hehe. Aku happy sangat dapat tandatangan daripada Jo Yeo Woon unnie ! Kalau korang tak percaya aku boleh tunjuk memang serius aku dapat signature Jo Yeo Woon. Tu pun aku dapat dekat dalam Facebook. Ohh ! Happy gila. Jo Yeo Woon ni dia dari girl group C-REAL. Lagu diorang best juga. Mujur rezeki aku dapat tandatangan Jo Yeo Woon, time tu dia begitu ' murah hati ' dia ada tulis status dekat wall dia tulis ' Who Want My Signature '. Time tu bukan main aku komen dekat status dia. So ! Aku tulis la ' I Want Too ' hehe. Time tu ramai komen dekat status dia sebab nak signature dia, tapi mujur aku sempat dapat signature dia. Then, dia snap gambar signature pastu upload gambar tandatangan tu ! Yeah.. Dia tagged nama aku happy gila. Tapi sayang nama aku dia eja silap sepatutnya nama aku --> Nur Shafikah Shokeri tapi dia tulis --> Nur Syafika Shokeri. Aik ! nama ayah aku bukan main tak silap pun. Ish...Ish..Ish.. ^^


Ini dia Jo Yeo Woon


C-REAL ~ Girlband


Ok setakat sini sahaja :)

Assalamualaikum



4 comments:

NURUL ASHIKIN said...

wow~ tak jeles pun sob sob

IeQa_saRangHaE said...

Aduh kejamnya kak yun.. hehe

NURUL ASHIKIN said...

hehehhehe... awat x tunjukkan kat kak yun.cedihnya

IeQa_saRangHaE said...

hehehe... na tnjuk mcm mna kak yun dk jauh... hehe :)