Ads



Hai semua! Hari ni baru aku dapat tahu yang ada gerhana bulan penuh malam ini. Memang best gila la bila dapat tahu tentang ni. Walaupun nampak sikit-sikit tapi aku tetap rasa Allah Itu Maha Pencipta. Rasa sedih pula bila tengok bulan. Bukan apa aku cuma rasa betapa besarNya ciptaan tuhan. Untung kan ahli Astreologi diorang boleh tengok dengan menggunakan teleskop. Kalau aku apa la sangat nak tengok dengan guna teleskop. Nak beli pun tak mampu hehe. Kalau aku ada teleskop dah lama aku teropong bulan tu. Boleh tengok dengan lebih dekat. Tadi pun lama juga aku tunggu gerhana bulan penuh. Ayah aku pun tengok juga. Malam ini tidur lewat sebab update tentang ni. Tadi aku tangkap gambar tapi hasilnya kurang memuaskan sebab tak nampak langsung dan bulan itu nampak kecil bila aku tangkap gambar.

Tak sangka payah juga nak tangkap gambar bulan erk ?! Seronok aku tengok gerhana tadi aku tengok bersama-sama dengan family aku. Mujur tadi aku ada terbaca blog Avi. thanks sebab post entry tentang gerhana ni. Kalau tak pasti aku terlepas nak tengok gerhana bulan penuh. Ok la aku kena tidur dah lewat malam. Selamat Malam



3 comments:

amirasyraf said...

wah!! uploadm lah gambar uh!!!!

http://www.ifaceblog.co.cc/
do leave comment ya!

NURUL ASHIKIN said...

bestnya... nampak dak semalam? solat sunat dak?

IeQa_saRangHaE said...

ta pun kak yun ! hehe