Ads

Cancel !!!



Annyeong haseyo ! Nur Shafikah imnida. Sedihnya hari ini :'(
asal la aku ni malang sangat bila cuti sekolah je mesti tak boleh nak pergi mana-mana. Dulu kata macam-macam nak pergi Sungai Petani la Lumut la Penang tengok-tengok sekarang duk kat mana la kat rumah jugak.

 Kelmarin dah cadang nak pergi Penang pastu tak jadi. Eee apa masalah keluarga aku pun aku tak tahu. Stres tahu tak bila aku asyik terperap kat rumah ah ! Aku nak jadi gila la dah la kelmarin aku nak pergi Penang dah pastu ada yang menghalang pulak. " I HATE YOU SO MUCH ". Ohh ! Shittttt....

Damn.. Damn... Damn.. Damnn... Shhiitttt..
Aku tengah geram sekarang ni. Sumpahan apa la yang melanda keluarga aku. Malang gila. Aku tak suka orang penipu hangit. Deret asyik duk terperap kat rumah bukannya nak bawa aku bercuti ka ?! Benci.. Benci.. Benci :'(

2 comments:

NURUL ASHIKIN said...

dikkah... kak yon memang nak bawak dikkah............. jangan marah kak yon... terus tak jadi sbb dikkah x pi.. sob sob~

IeQa_saRangHaE said...

ta aih dikkah ta marah.... first tu mk bagi la dikkah p penang... Pastu dah abh sakit smpai ta bole na bngun tetiba je mak ta bgi dikkah p... tu sbb dikkah geram ta leyh na p penang... :'(