Ads

Virus !

Hye semua :(


Hari nieyh aku rasa geram sesangat sebab laptop aku nieyh buat hal. Bila aku buka je facebook mula la naik not responding bila terfikirkan balik rasa geram gila pulak aku nieyh. Eeeee macam nak hempuk je netbook nieyh. Geramnya aku dah hilang sabar dah la nieyh nak nangis pun ada jugak. Virus boleh tak kO keluar daripada netbook aku. Aku dah tension nieyh. Nak beli Anti-virus  pun duit aku tak cukup lagi. Haish chincah? Help meeeee....



OK Daa Assalamuaalaikum :(

No comments: